RETROBUS: autobusy Karosa
SPZ | výr. č. | typ | vyr. | šrot | v. |
poznámka | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
e. č. | dopravce (od, do) | nátěr | |||||||
18133 | Karosa ŠL11.1310 | 1978 |
nátěr: klasické schéma ŠL, modro-krémová |
» detail | |||||
ex
VTŽ Veselí nad Moravou ex JZD „Obránců míru“ Lipov |
|||||||||
3M0 2627 | RETROBUS (od 2009) | ||||||||
21864 | Karosa ŠL11.1310 | 1980 |
JZD vůz koupilo vůz jako provozní, ovšem jen na náhradní díly, nejezdil nátěr: klasické schéma ŠL, modro-krémová |
» detail | |||||
ex
Kordárna Velká nad Veličkou ex JZD „Obránců míru“ Lipov |
|||||||||
- | Tomáš Studený, Prostějov (2009 - 2013) | ||||||||
poté
PSHŽD poté soukromá osoba |
|||||||||
23616 | Karosa C734.20 | 1988 |
nátěr: FTL, bílá se dvěma růžovými pruhy * |
» detail | |||||
ex
FTL - First Transport Lines |
|||||||||
PV 67-76 | RETROBUS (od 2011) | ||||||||
28358 | Karosa B732.40 | 1990 |
prototyp B 15 ve spolupráci s EKOGAS AUTO Praha - Zdeněk Halada, 1992-2012: MHD Prostějov nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
KAROSA ex FTL - First Transport Lines |
|||||||||
PV 80-12 | RETROBUS (od 2/2012) | ||||||||
31373 | Karosa C734.1340 | 1991 | 2013 |
zakoupen v armybazaru v Plzni pro vytěžení původních náhradních dílů na muzejní vozy nátěr: klasické schéma ČSAD, modré pruhy |
» detail | ||||
ex
Policie ČR |
|||||||||
- | Tomáš Studený, Prostějov (2012 - 2012) | ||||||||
1872 | Karosa C734.00 | 1982 |
pravděpodobně v průběhu své existence taženo z vrakoviště - doklady z r.1984, při převodu do Myslejovic už fialový se sedačkami z RTO-LUX nátěr: bílá se zelenými pruhy * |
» detail | |||||
ex
JZD Velké Opatovice ex Miroslav Matocha M-tour ex ZD Myslejovice |
|||||||||
PV 99-57 | RETROBUS (od 2/2013) | ||||||||
34341 | Karosa C734.1346 | 1995 |
eskortní vůz (typ C734.1346 - pouze přední dveře, zaslepená okna v zadní části); 8-10/2017: volební autobus České pirátské strany nátěr: VS ČR, bílo-fialová & polep Česká pirátská strana * |
» detail | |||||
ex
Vězeňská služba ČR |
|||||||||
3M0 2966 | RETROBUS (od 2/2014) | ||||||||
pronajat
Česká pirátská strana |
|||||||||
969 | Karosa B932E.1690 | 1998 |
prototyp, přestavba na CNG ve spolupráci s EKOGAS AUTO Praha;
2001-2002: MHD Jablonec nad Nisou, 2002-2013: MHD Prostějov nátěr: bílá * |
» detail | |||||
ex
KAROSA ex ČSAD Jablonec nad Nisou ex FTL - First Transport Lines |
|||||||||
1M3 2984 | RETROBUS (od 2/2015) | ||||||||
2 | Karosa LC757.1060 HD12 | 1992 | 4/2020 |
vzhledem ke stavu nosné konstrukce a postupné likvidaci neznámými pachateli v areálu společnosti bylo plánované zachování zavrhnuto nátěr: bílá * |
» detail | ||||
ex
ČSAD Praha Vršovice ex AD Balcar - autobusová doprava ex MOTORCENTRUM BAREŠ ex Václav Jícha - Boubíntour ex Lubor Pech - Euro Car Kladno |
|||||||||
2ST 7600 | RETROBUS (6/2015 - 4/2020) | ||||||||
25846 | Karosa ŠD11.2040 | 1981 |
7/2015: zachráněn v rámci insolvence společnosti OLPAS nátěr: modro-bílá * |
» detail | |||||
ex
ČSAD Gottwaldov ex TJ Sokol Martinice ex Ing. Ladislav Tetera, Bílany ex OLPAS Moravia |
|||||||||
1T5 3794 | Tomáš Studený, Prostějov (7/2015 - 12/2015) | ||||||||
poté
soukromá osoba |
|||||||||
5874 VIN | Karosa Axer 12M C956.1074 | 2002 |
2017: SO nátěr: žlutá * |
» detail | |||||
ex
FTL - First Transport Lines |
|||||||||
1M3 2627 | RETROBUS (od 4/2016) | ||||||||
31660 | Karosa LC736.1022 | 1991 |
2. majitel je velmi pravděpodobný, ale není zcela prokázán nátěr: bílá |
» detail | |||||
ex
Policie ČR ex LI TOUR ex Svatopluk Přidal, Vřesovice |
|||||||||
1M3 3300 | RETROBUS (od 8/2016) | ||||||||
5949 | Karosa B952.1714 | 2002 |
u DPMO využíván i pro zájezdovou a smluvní dopravu; 2/2015: špatný technický stav, odstaven; 2/2015-9/2015: SO (DPMO); 7/2017-9/2021: výcvikové vozidlo autoškoly nátěr: DPMO, bílo-modro-červená |
» detail | |||||
ex
DP města Olomouce |
|||||||||
1M3 0775 | RETROBUS (6/2017 - 9/2021) | ||||||||
poté
SAX ROCK |
|||||||||
2743 | Karosa C935E.1039 | 2000 | 2021 |
nátěr: bílo-šedá s černou kolem oken * |
» detail | ||||
ex
Karel Matyáš - BusMat ex TREDOS |
|||||||||
2J2 4340 | RETROBUS (5/2018 - 7/2018) | ||||||||
poté
PERFECT TRAVEL |
|||||||||
11194 | Karosa C954E.1360 | 2006 |
1/2019: výpomoc na linkách DÚK; 1-?/2020: subdodávka v rámci PID nátěr: žlutá * |
» detail | |||||
ex
VYDOS BUS |
|||||||||
7B9 7597 | 7995 | RETROBUS (7/2018 - 2021) | |||||||
5345 | Karosa C955.1073 | 2002 | 2018 |
2017-2018 subdodávka pro ČSAD MHD Kladno na linkách PID;
4/2018: zakoupen kvůli motoru pro vůz 1M3 2627 nátěr: BDS, žlutá s modrou grafikou * |
» detail | ||||
ex
Břežanská dopravní společnost ex kmko logis pronajat Libuše Mikší, Brno |
|||||||||
1B4 6515 | RETROBUS (4/2018 - 11/2018) | ||||||||
6029 | Karosa C954.1360 | 2002 | 2/2022 |
od výroby lepená okna a další odlišnosti oproti jiným C954 nátěr: žlutá * |
» detail | ||||
ex
Břežanská dopravní společnost |
|||||||||
1B8 2480 | RETROBUS (2/2020 - 9/2021) | ||||||||
5120 | Karosa B952.1714 | 2002 | 6/2020 |
1/2014-3/2014: SO; 11/2017-7/2018 a 8-12/2019: subdodávka v rámci PID nátěr: DPMO, bílo-modro-červená |
» detail | ||||
ex
DP města Olomouce |
|||||||||
1M1 2503 |
8749 7990 |
RETROBUS (6/2017 - 3/2020) | |||||||
zapůjčen
ARANEA |
|||||||||
10544 VIN | Karosa C954E.1360 | 2005 |
19.3.2013: nehoda v Jirnech, 5/2013: zpět v provozu; 11/2019-3/2020: subdodávka v rámci PID nátěr: bílá |
» detail | |||||
ex
SAD Banská Bystrica ex KAR group pronajat Veolia Transport Praha ex ARRIVA CITY |
|||||||||
3AL 5264 | 7993 | RETROBUS (7/2019 - 3/2021) | |||||||
10027 VIN | Karosa C954E.1360 | 2005 | 12/2020 |
nátěr: Connex, bílá s modrým pruhem |
» detail | ||||
ex
ARRIVA CITY |
|||||||||
5A3 3441 | RETROBUS (7/2019 - 12/2020) | ||||||||
9066 | Karosa C954E.1360 | 2005 | 2/2022 |
11/2017-3/2018, 4-7/2018 a 9-10/2019: subdodávka v rámci PID; 3/2018-4/2018: SO; 1/2019: výpomoc na linkách DÚK; 7.10.2019: odstaven po nehodě u Hudcova (okr. Teplice) nátěr: žlutá * |
» detail | ||||
ex
BODOS bus ex VYDOS BUS |
|||||||||
3B2 2696 |
8749II 7994 |
RETROBUS (9/2017 - 1/2022) | |||||||
4724 | Karosa C954.1360 | 2001 | 3/2021 |
nátěr: bílá s černou kolem oken * |
» detail | ||||
ex
FTL - First Transport Lines ex Jaroslav Staněk - JSBUS |
|||||||||
1BP 7674 | RETROBUS (4/2018 - 10/2019) | ||||||||
361 | Karosa C934.1351 | 1997 | 2/2022 |
8.7.2003: odstaven po nehodě v Dolních Bojanovicích, později prodán; 2/2004: oprava a přestavba na C935, nárazník dle modelu Axer, čelní maska dle řady 950, od 2021: přední dveře dle C934E nátěr: modrá * |
» detail | ||||
ex
ČSAD Hodonín ex Josef Pešek - P-BUS TOUR ex KORADO BUS ex ČAD Blansko ex město Velké Pavlovice |
|||||||||
RETROBUS (7/2020 - 1/2021) | |||||||||
271 | Karosa LC936.1037 | 1997 | 11/2020 |
2/2020: zakoupen na ND nátěr: ČSAD Frýdek-Místek, bílá s oranžovými pruhy |
» detail | ||||
ex
ČSAD Frýdek-Místek ex AUTA - BUSY STUDENÝ ex JS BUSY |
|||||||||
- | RETROBUS (2/2020 - 11/2020) | ||||||||
12004 VIN | Karosa C954E.1360 | 2006 | 4/2024 |
nátěr: ČSAD Střední Čechy, bílá s modrými pruhy |
» detail | ||||
ex
ČSAD Střední Čechy ex Jakub Tichý - Autoslužby Tichý ex Svatopluk Chytil, Dubany |
|||||||||
2SZ 3817 | RETROBUS (1/2022 - 5/2022) | ||||||||
465 VIN | Karosa B741.1914 | 1992 | 3/2022 |
2000: GO (ZLINER), 2008: GO (ZLINER, přestavba na CNG pohon v SPP) nátěr: červená s reklamou na město Bratislava * |
» detail | ||||
ex
DP Bratislava |
|||||||||
- | RETROBUS (3/2022 - 3/2022) | ||||||||
484 VIN | Karosa B741.1914 | 1992 | 2/2022 |
2006: GO (ZLINER, přestavba na CNG pohon v SPP) nátěr: zeleno-žluto-bílá * |
» detail | ||||
ex
DP Bratislava |
|||||||||
- | RETROBUS (2/2022 - 2/2022) | ||||||||
668 VIN | Karosa B741.1918 | 1995 | 3/2022 |
2008: GO (ZLINER, přestavba na CNG pohon v SPP) nátěr: DP Bratislava, červená s polepem * |
» detail | ||||
ex
DP Bratislava |
|||||||||
- | RETROBUS (3/2022 - 3/2022) | ||||||||
303 VIN | Karosa B741.1908 | 1991 | 2/2022 |
2006: GO (ZLINER, přestavba na CNG pohon v SPP) nátěr: zeleno-žluto-bílý * |
» detail | ||||
ex
DP Bratislava |
|||||||||
- | RETROBUS (2/2022 - 2/2022) | ||||||||
Vypsáno celkem 29 vozů,
z toho:
- sešrotován: 15 vozů
- historický/muzejní: 7 vozů
- prodán/předán jinému dopravci: 4 vozy
- v dílnách/v opravě: 1 vůz
- definitivně odstaven: 1 vůz
- vyřazen (existuje vrak): 1 vůz
Poslední aktualizace vozů:
16. 5. 2024.